سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رأى راست دولت را همراه است با آن روى آرد و با رفتن آن برود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

معرفی وبلاگ

این وبلاگ در زمینه آموزش شبکه و آموزش سیسکو فعالیت می کند.

آموزش تعمیرات موبایل

ابتدا یک تذکر مهم : چنانچه شما کاربر عادی و غیر حرفه ای هستین حتما توصیه می کنیم به یکی از تعمیرگاه های مجاز مراجعه کنید در غیر اینصورت هرگونه عواقب ناشی از کار فقط و فقط  به عهده خود شخص شماست .

روش های حل مشکل خاموش شدن :

قبل از هرچیزی سعی کنید در آموزش تعمیرات موبایل از لحاظ نرم افزاری مشکل را بررسی کنید و در صورت جواب نگرفتن روش های فوق را تست کنید .

1 – قبل از هر چیزی از سالم بودن باتری و کانکتور باتری مطمئن شوید (تا حد امکان سعی کنید با یک باتری نو و اورجینال تست کنید)

2 – دستگاه را توسط منبع تغذیه روشن کنید و تست جریان کشی کنید (از حالت روشن کردن تا حالت استندبای)

در حالت استند بای گوشی باید 0.00 یا 0.01 آمپر جریان کشی داشته باشد (نحوه تشخیص ایراد گوشی از طریق جریان کشی)

3 – ماژول یا کادر آنتن گوشی از لحاظ اتصالی و سلامتی بررسی گردد در صورت وجود هر گونه اشکال حل گردد .

4 – در این مواقع ممکن است آی سی PF گوشی صدمه دیده باشد با ریبال یا رفع قلع مردگی سعی در حل مشکل نمایید و در نهایت IC تعویض گردد .

5 – ویبره یا اسپیکر هم ممکن است در هنگام زنگ خوردن باعث بوجود آمدن مشکل شود سعی کنید آنها را از مدار جدا کنید و تست کنید (البته بصورت نرم افزاری هم میشه غیرفعال کرد)

نکته : از هرگونه لحیم کاری و … در مسیر اتصالات خودداری کنید .

گاهی وقتا هم پیش میاد در آموزش تعمیرات اپل که دستگاه آیفون شما بصورت ناخودآگاه در حال تماس و کار و یا حتی درجیبتان خاموش شود و با فشردن دکمه پاور روشن نشود ! در این مواقع راه حل چیست ؟ ممکن است چه اتفاقاتی پشت صحنه رخ داده باشید ؟ خوشبختانه برای بعضی از این مشکلات راه حل های مبتدی وجود دارد که می توان با آنها براحتی حل کرد . در این مقاله ما قصد داریم این مشکل را تجزیه و تحلیل کنیم و راه حل ها را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید خودتان مشکلاتتان را حل کنید ، پس با ما همراه باشید تا راه حل های احتمالی را فرابگیرید …

Off iphone

نکته : این روش ها محدود به دستگاه آیفون نیست و اینها را می توانید در آیپد و آیپاد نیز استفاده کنید .

روش های قابل انجام جهت روشن کردن گوشی آیفون

روش اول :: قبل از هر چیزی دستگاه خود را به مدت حداقل 15 دقیقه به شارژ بزنید و قبل از قطع اتصال USB اقدام به روشن کردن گوشی کنید ، ممکن است گوشی شما شارژش تمام شده باشد !

روش دوم :: روش راه‌اندازی اجباری (Force Reboot) ، برای راه اندازی اجباری دستگاه آیفون کافیست به مدت 10 – 15 ثانیه کلید پاور راه همراه با کلید هوم بصورت همزمان نگه دارید تا دستگاه در حالت اجباری روشن شود .

force reboot iphone

گوشی آیفون شما همچنان خاموش است ؟

احتمال دارد در آموزش تعمیرات تبلت ْ تبلت شما در حالت DFU قرار گرفته باشد ! DFU Mode، بخشی از فرآیند جیلبریک دستگاه‌های اپلی محسوب می‌شود. اگر در هنگام اجرای پروسه Jailbreak اشکالی رخ بدهد، گوشی در حالت DFU باقی خواهد ماند. برای خروج از این حالت باید به کمک یکی از نرم‌افزارهای جیلبریک، گوشی را مجددا راه‌اندازی (Reboot) کنید.

احتمال اول :: احتمال دارد کابل شما معیوب شده باشد و شارژ نکند پس تا حد امکان کابل دیگری را تست کنید .

احتمال دوم :: ممکن است باتری خراب شده باشد .

احتمال سوم :: ممکن است گوشی شما مشکل سخت افزاری پیدا کرده باشد پس در اولین فرصت به گارانتی یا تعمیرکار معتبر مراجعه نمایید .